Впровадження

Впровадження програми звітності передбачає введення цієї системи в експлуатацію для підприємства. При цьому залежно від вимог Замовника, заснованих на специфіці діяльності підприємства, необхідності адаптації програми до індивідуальних вимог організації та інших факторів існує кілька схем роботи:

Для малих підприємств, тим хто починає свою діяльность, зазвичай, досить базового функціоналу програми звітності. У такому разі використання здійснюється в найкоротші терміни і вартість послуг буде не високою. Але з часом, у процесі розвитку підприємства, виникне потреба розширити функціональні можливості програмного забезпечення, виходячи за рамки запропонованого стандарту.
У зв’язку з цим виникнуть додаткові витрати, пов’язані з:
— покупкою продукту
— роботами з встановлення та налагодження
— послугами з навчання персоналу
— запуском ПЗ в експлуатацію

Технологія проектного впровадження ще на етапі планування передбачає особливості бізнес-процесів на підприємстві, в результаті Замовник отримує індивідуальну програму, максимально адаптовану до потреб організації.

Виходячи з нашої практики, таке впровадження найчастіше замовляють середні та великі бізнес-організації, для яких важливе автоматизоване рішення не стандартизованих комерційних процесів або ждля компаній, для яких ще не представлені спеціалізовані галузеві програми звітності.

Варто зазначити, що проектне впровадження BAS Бухгалтерія вимагає ретельного аналізу всіх процесів і така реалізація може тривати від кількох місяців до року.

ДАВАЙТЕ РОЗГЛЯДЕМО З ЯКИХ РОБОТ СКЛАДАЄТЬСЯ ПОВНИЙ ЦИКЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗВІТНОСТІ:
— передпроектний моніторинг, аналіз даних, складання плану робіт та розрахунок витратної частини проекту
— Постачання програмного забезпечення Замовнику
— Розробка технічного завдання проекту чи модернізація діючої технічної архітектури, проектування
— Тестування та усунення виявлених збоїв у роботі
— Перенесення масиву даних
— Навчання персоналу, внесення даних
— Завершальне налагодження та тестування перед запуском
— Введення в експлуатацію

Існує також і третя схема роботи, у якій основою береться стандартне програмне забезпечення, яке частково адаптується до низки вимог Замовника. Профільні спеціалісти компанії «Дітек Україна» здійснять доопрацювання окремих модулів програми відповідно до особливостей управлінських чи облікових операцій, що відбуваються на підприємстві. Таке впровадження є найбільш затребуваним завдяки доступній ціні та оперативній реалізації та складається з таких етапів як:

— придбання програмного продукту
— встановлення та початкове налаштування системи
— проведення інструктажу та навчання співробітників
— проведення експрес-аналізу функціоналу, що підлягає доопрацюванню
— робота з адаптацією конфігурації
— тестування, усунення несправностей
— запуск в експлуатацію

Кваліфіковані співробітники компанії «Дітек Україна» допоможуть Вам обрати оптимальний варіант впровадження стандартних або адаптованих до особливостей діяльності Вашого підприємства конфігурацій, нададуть консультацію з питань, що цікавлять Вас, проведуть тренінг персоналу по роботі з модернізованим програмним забезпеченням.

«BAS Бухгалтерія» це розробка  яка призначена для автоматизації процесів управління та обліку на підприємствах будь-яких галузей та видів діяльності.
Компанія «Дітек Україна» пропонує такі послуги як продаж BAS Бухгалтерія, впровадження в інформаційне середовище Вашої компанії, налаштування програмного комплексу «BAS Бухгалтерія» і консультації співробітників Вашої компанії.

У «Дітек Україна» працюють сертифіковані спеціалісти, які мають практичний досвід роботи понад 10 років. Ми допоможемо Вам купити BAS Бухгалтерія, налаштувати, встановити оновлення BAS Бухгалтерія та навчити співробітників. Ви можете зробити замовлення або дізнатися деталі співпраці у консультантів нашої компанії за телефонами: