Налаштування техніки та інша комп’ютерна допомога

Останнім часом на ринку IT-послуг спостерігається значне підвищення попиту, тим не менше знайти професійного фахівця досить складно. Звертаючись до послуг некваліфікованих спеціалістів, високий ризик отримання неякісних IT послуг, а це тягне не тільки фінансові втрати, а й простої роботи Вашої компанії.
Компанія «Дітек Україна» надає широкий спектр послуг як з налаштування техніки, так і екстреної IT допомоги або довгострокової підтримки. Ми працюємо на результат, тому кожен Клієнт оплачує послуги тільки за вирішені проблеми. Своєчасна та надійна IT підтримка – ось наш девіз. А підтвердженням наших слів є багаторічна співпраця з постійними Клієнтами нашої компанії.

ЗАМОВЛЯЮЧИ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ ТЕХНІКИ ТА ІНШОЇ ДОПОМОГИ ВІД КОМПАНІЇ «ДІТЕК УКРАЇНА» ЗАМОВНИК ОТРИМУЄ:

  • Мінімізацію чи відсутність витрат на утримання штатних IT-фахівців
  • Скорочення кількості збоїв у роботі техніки
  • Скорочення термінів простою інформаційних систем
  • Збільшення ефективності роботи комп’ютерів, серверів та іншої техніки
  • Скорочення витрат на утримання ІТ-інфраструктури
  • Впровадження виключно ефективних, перевірених на практиці рішень IT підтримки
  • Висока якість наданих ІТ-послуг

ЯКІ ПОСЛУГИ МИ НАДАЄМО:

1. Підтримка працездатності комп’ютерної техніки
2. Послуги з налаштування мережі, підключення до Інтернету, налаштування Wi-Fi
3. Послуги з встановлення програмного забезпечення для роботи з офісними та спеціалізованими програмами, налагодження роботи ОС та додатків
4. Послуги захисту даних, антивірусний захист, створення backup-ів
5. Надання консультацій щодо оптимізації та розвитку IT-інфраструктури підприємства
6. Надання консультацій співробітників компанії Замовника щодо роботи з комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням
7. Допомога у виборі, постачанні та налагодженні офісного та іншого програмного забезпечення
8. Надання додаткових IT-послуг за погодженням із замовником

КОМПАНІЯ «ДІТЕК УКРАЇНА» НАДАЄ КІЛЬКА ВИДІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  • Екстрене вирішення ІТ-проблем, що раптово виникли, тобто разове надання послуг, пов’язаних з вирішенням проблем.
  • Абонентське обслуговування – надання послуг на довгостроковій основі на базі укладеного між сторонами Договору.

 

ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДЕТАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ПИТАННЯХ ЩО ВАС ЦІКАВЛЯТЬ ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАШИМ КОНСУЛЬТАНТАМ.